για τη δημοτικότητα των τεχνολογικών εταιρειών στις ΗΠΑ, η κατασκευάστρια του iPhone χάνει έδαφος, ενώ αντίθετα ανοδική είναι η πορεία της Google και της Amazon.
Σύμφωνα με τα ποιοτικά στοιχεία της έρευνας, οι παρεμβάσεις της Apple στις νέες της συσκευές όπως η αφαίρεση της θύρας για ακουστικά και η έλλειψη θυρών στα MacBook Pro του 2016, απογοήτευσαν τους καταναλωτές. Επιπλέον, πολλοί θεωρούν ότι η εταιρεία κοστολογεί πολύ ακριβά τα προϊόντα της, με το iPhone X των 1.000 δολαρίων να προκαλεί κακή εντύπωση.
Last modified on 02/11/2017