περισσότερο από το 20% της χρηματιστηριακής αξίας της – λόγω της χαμηλότερης από την αναμενόμενη αύξησης χρηστών και εσόδων.
Όμως, η αποτίμηση του Facebook με βάση την αύξηση των χρηστών του θεωρείται άτοπη. Το Facebook έχει περισσότερους χρήστες και ξέρει περισσότερα γι’ αυτούς από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Με τα χρόνια, η εταιρεία έχει μάθει πώς να ταιριάζει αποτελεσματικά τους διαφημιστές με αυτούς τους χρήστες. Ενώ το γεγονός αυτό έχει βοηθήσει την πλατφόρμα να απελευθερώσει το οικονομικό δυναμικό του τεράστιου δικτύου της, έχει επίσης ωθήσει το Facebook σε μια τροχιά ανάπτυξης στην οποία οι καινοτομίες και η πρόοδός του συνδέονται σχεδόν αποκλειστικά με τα διαφημιστικά έσοδα και τους ενεργούς του χρήστες.
Επομένως, ίσως έχει έρθει η ώρα για την εταιρεία να προωθήσει πιο επιθετικά τις άλλες υπηρεσίες της, που βελτιώνουν την εμπειρία των χρηστών, και όχι να στοχεύει τόσο στην προσθήκη περισσότερων χρηστών στο δίκτυό της.
Τι μπορεί να κάνει το Facebook για να αυξήσει τα έσοδά του;
Μια από τις επιλογές που έχει είναι ενός είδους «Facebook Prime», δηλαδή ένα συνδρομητικό μοντέλο premium. Τα ωφέλη που θα μπορούσαν να απολαμβάνουν οι χρήστες που πλήρωναν θα μπορούσαν να είναι συνδρομές σε παιχνίδια που σχεδίασε το Facebook ή περιήγηση στον ιστότοπο χωρίς διαφημίσεις.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Fortunegreece.com
Last modified on 14/08/2018