θα επενδύσουν στην κατάρτιση για την ανάπτυξη δεξιοτήτων με επίκεντρο προγράμματα που υποστηρίζουν την ενδυνάμωση των γυναικών και βοηθούν ευάλωτα κορίτσια που δεν πηγαίνουν στο σχολείο λόγω φτώχειας και κακών υποδομών.
«Μαζί με την UNICEF θέλουμε να δώσουμε φωνή στην επόμενη γενιά και να υποστηρίξουμε την εκπαίδευση και την ενδυνάμωσή τους» ανέφερε σε δήλωσή του ο επικεφαλής του brand Pandora, Alexander Lacik.
Η εκτελεστική διευθύντρια της UNICEF Χενριέτα Φορ πρόσθεσε: «Οι νέοι είναι το μέλλον. Οι ιδέες, η ενέργεια και ο ενθουσιασμός τους μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο. Η συνεργασία με την Pandora θα υποστηρίξει επίσης την πρωτοβουλία Generation Unlimited, ενισχύοντας τους νέους με τα εργαλεία που χρειάζονται για επιτυχία. Μαζί μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ενέργεια, τον ενθουσιασμό και τις ιδέες των νέων και να τους βοηθήσουμε να αποκτήσουν τις δεξιότητες που χρειάζονται για να γίνουν ενεργοί πολίτες που μπορούν να συμβάλλουν στις κοινωνίες και στις οικονομίες των χωρών τους».
Στο πλαίσιο προβολής της συνεργασίας, το brand Pandora θα αρχίσει μια σειρά εκστρατειών μάρκετινγκ για σημαντικούς σκοπούς, ξεκινώντας από μια ειδική συλλογή κοσμημάτων, η οποία θα παρουσιαστεί στις 20 Νοεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού με στόχο τη συγκέντρωση πόρων για τρία χρόνια για τη μείωση της παιδικής θνησιμότητας, την εκπαίδευση και την προστασία των παιδιών μέσω προγραμμάτων της UNICEF σε όλο τον κόσμο.
Η ειδικής έκδοσης συλλογή θα είναι διαθέσιμη στο διαδίκτυο και σε καταστήματα σε περισσότερες από 100 χώρες. Όλα τα κέρδη από τη συλλογή θα διατεθούν στην UNICEF.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Last modified on 12/09/2019