μια 33χρονη, παραλίγο να κάνουν... φτερά τα χρήματα που είχε στον τραπεζικό της λογαριασμό όταν αποφάσισε να ενοικιάσει για μερικές ημέρες σπίτι στη Θεσσαλονίκη μέσω γνωστής πλατφόρμας βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Αφού έκανε την κράτηση συμπληρώνοντας τα στοιχεία της στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, επικοινώνησε μαζί της ο φερόμενος ως ιδιοκτήτης του σπιτιού και προφασιζόμενος ότι υπάρχει πρόβλημα με την αποδοχή της πιστωτικής της κάρτας της ζήτησε επιπλέον στοιχεία μεταξύ των οποίων και τον κωδικό επαλήθευσης της κάρτας της (CVC) τον οποίον η ίδια του γνωστοποίησε χωρίς να υποψιαστεί το παραμικρό.
Ο φερόμενος ως ιδιοκτήτης την ευχαρίστησε για την συνεργασία και στη συνέχεια την διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα είχε αντιμετωπιστεί και το σπίτι θα ήταν στη διάθεσή της, για το χρονικό διάστημα που είχε επιλέξει η 33χρονη.
Μέσα σε λίγα λεπτά, η 33χρονη δέχθηκε τηλεφώνημα από την τράπεζα με την οποία συνεργάζεται κι ενημερώθηκε ότι σε δύο διαφορετικά σημεία από το εξωτερικό επιχειρείται ανάληψη χρημάτων και χρέωση της κάρτας της. Αφού διαβεβαίωσε το αρμόδιο τμήμα της τράπεζας πως δεν πρόκειται για την ίδια, αμέσως δρομολογήθηκαν οι διαδικασίες για την ακύρωση της κάρτας της και την επανέκδοση νέας.
Η ίδια όπως λέει, γλίτωσε τα χειρότερα χάρη στην άμεση κινητοποίηση της Τράπεζας, και εφιστά μέσω της «Δ» την προσοχή των χρηστών, επισημαίνοντας ότι οι επιτήδειοι καραδοκούν στο διαδίκτυο.
Last modified on 23/11/2018